Zážitek je dnes pro klienta vším a je také ochoten za něj utratit své peníze. Proto očekává úžasný design, nové a profesionální služby a v neposlední řadě i vzdělaný, laskavý a přívětivý personál.

Filozofie Salonu Emotion vychází z mezinárodní studie, která měřila pocity a emoce žen během návštěvy v salonu. Studie bohužel odhalila, že v 6 ze 7 fází mají klientky negativní pocity. Klientky si nejsou jisté finálním výsledkem a rovněž neví, kolik je služba bude přesně stát. Rovněž postrádají kvalitní konzultaci a diagnostiku. Přitom odborné poradenství týkající se barvy, střihu a stylingu je klientkami vysoce ceněné.

Cílem Salonu Emotion je proměnit tyto negativní pocity v příjemný emocionální zážitek. Proto jsme se na návštěvu klienta v salonu podívali jeho očima a zaměřili se na 2 klíčové elementy: samotný prostor salonu (design, zónování) a služby včetně profesionálního vystupování.

Salon Emotion nabízí kadeřníkům a majitelům salonů jedinečnou příležitost pochopit a změnit 7 klíčových okamžiků cesty klienta salonem a pozitivně tak ovlivnit jeho zážitek.

Obrázek níže zobrazuje 7 kroků návštěvy klienta v salonu ve správném pořadí:

Pin It on Pinterest

Share This